Pardubická společnost prodala více než šest tisíc kusů aut a potřetí za sebou se stala největším prodejcem vozů Volkswagen v České republice. Roční obrat se ustálil na výši více než 3 miliard korun. „Na rozdíl od republikového a globálního trhu jsme žádný propad nezaznamenali. V covidovém roce jsme se zaměřili na zlepšení našeho prozákanického přístupu a školení zaměstnanců. Také díky tomu jsme mírně navýšili naše prodeje,“ prohlásil Michal Burkoň, výkonný ředitel Autocentra BARTH, které autorizovaně prodává osm značek. Zájem nepolevil ani o operativní leasing nebo prodej motorek.
Rok 2020 se v Autocentrum BARTH renovovalo, showroomy v Pardubicích a v Hradci Králové se přebudovávaly na nadcházející elektromobilitu. Nejvíce se v nich kupovaly vozy značky Volkswagen (2 272), ŠKODA (2 075) a Peugeot. Kromě nich si zákazníci mohou vybrat také ze značek Audi, SEAT, Citroën, KIA nebo Opel. Za minulý rok se prodalo v pardubické společnosti přesně 6013 aut, což je o několik více než v roce 2019. Zároveň Autocentrum BARTH potvrdilo již potřetí za sebou pozici nejúspěšnějšího dealera Volkswagen, náskok na druhého prodejce této značky činí 700 prodaných aut.
„Výsledky za loňský rok nás těší a jen potvrzují náš vhodně zvolený přístup a strategii ve vyladění zákaznického komfortu. Snažíme se o to, aby se lidé u nás cítili neobyčejně a také v servisních službách máme maximální spokojenost zákazníků. V době krize jsou tyto aspekty podstatné,“ uvědomuje si Michal Burkoň, podle kterého rostl zájem také o operativní leasing. Jen za loňský rok vydalo Autocentrum BARTH touto formou okolo dvou tisíc nových vozů.
„Opětovně jsme největší partner leasingové společnosti ŠkoFIN a dokonce se nám podařilo vloni získat ocenění za největší nárůst smluv operativního leasingu,“ tvrdil obchodní ředitel firmy Petr Eis, podle kterého roste zájem o další službu pardubického autocentra - Pre-delivery. Zákazníkovi, který si objedná nový vůz do výroby, se půjčí za výhodných podmínek dočasný náhradní vůz, aby byl mobilní.
Počátkem roku 2020 Autocentrum BARTH spustilo nový webový portál www.BARTH-GO.cz, který je virtuálním showroomem na auta a motorky. „Na portálu si návštěvník může vybírat auta, dodávky, motorky – nové, předváděcí nebo ojeté, ale také si může vybírat i z různého druhu financování. Vybrané vozidlo, dodávku nebo motorku doručíme po celé České republice, jak domů, tak do firmy. Jedná se tedy o první opravdový e-shop na auta. Nikde jinde zákazník nenajde takto ucelenou nabídku aut a motorek,“ dodal Michal Burkoň.
V Autocentru BARTH se úspěšně rozvíjí také modernizované motocentrum, kde se nabízí šest značek – BMW Motorrad, YAMAHA, Piaggio, Moto Guzzi, Vespa a Aprillia. Za rok 2020 se tu prodalo 340 motorek, ale zákazníci mají možnost si nové nebo zánovní motocykly vypůjčit. „Pro letošek jsme připravili novinku na trhu – vlastní operativní leasing BARTH RIDE na motorky, který bude pro zájemce jen na letní sezonu, tedy na 4 až 6 měsíců,“ prohlásil Michal Burkoň, výkonný ředitel Autocentrum BARTH, které nabízí rovněž půjčovnu obytných vozů BARTH Caravan. Ta pro velký zájem zákazníků pro rok 2021 rozšířila flotilu obytných vozů, například o modely značky Adria.
Vizualizace nového showroomu Blue Box Peugeot v Pardubicích: